Παρουσίαση σχολικών δραστηριοτήτων στο συνεδριακό κέντρο Δήμου Κιλκίς στο τέλος της σχολικής χρονιάς.Ο γυμναστής μας με τους μαθητές του σχολείου παρουσίασαν παραδοσιακούς χορούς με θέμα ''Το ρεμπέτικο''.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.