Ομάδες της
Ε΄ και της Στ΄ τάξης, με τη βοήθεια των δασκάλων τους συμμετείχαν στο 4ο
Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής. Το σχολείο μας συμμετέχει φέτος για δεύτερη
φορά.
“Ερευνώ, γνωρίζω και... αποφεύγω τα ατυχήματα στο
σχολείο”
1.Αναστασιάδου Ευθαλία, Ε΄ τάξη, Δημοτικό Σχολείο Νέου
Γυναικοκάστρου
2.Μαλγαρίδης Βασίλης, Ε΄ τάξη, Δημοτικό Σχολείο Νέου
Γυναικοκάστρου
3.Νικολαΐδου Δόμνα, Ε΄ τάξη, Δημοτικό Σχολείο Νέου
Γυναικοκάστρου
4.Παπαδόπουλος Λεωνίδας, Ε΄τάξη, Δημοτικό Σχολείο Νέου
Γυναικοκάστρου
5.Σιάση Αγγελική- Ελένη, Ε΄ τάξη, Δημοτικό Σχολείο
Νέου Γυναικοκάστρου
6.Σίρα Ελεΐντίνα, Ε τάξη, Δημοτικό Σχολείο Νέου
Γυναικοκάστρου
7.Τακίδης Νικόλαος, Ε΄ τάξη, Δημοτικό Σχολείο Νέου
Γυναικοκάστρου
8.Τσαλικίδης Βασίλης, Ε΄ τάξη, Δημοτικό Σχολείο Νέου
Γυναικοκάστρου
9.Παρπαράς Κωνσταντίνος, Στ΄ τάξη, Δημοτικό Σχολείο
Νέου Γυναικοκάστρου
10.Σκαρλάτου Γεωργία, Στ΄ τάξη, Δημοτικό Σχολείο Νέου
Γυναικοκάστρου
11.Τασίδου Ειρήνη, Στ΄ τάξη, Δημοτικό Σχολείο Νέου
Γυναικοκάστρου
12.Τσαλικίδου Σοφία, Στ΄ τάξη, Δημοτικό Σχολείο Νέου
Γυναικοκάστρου
Επιβλέποντες εκπαιδευτικοί: Πλαταρά Σμαράγδα,
Βασίλειος Μαυροδής
Περίληψη
Η αξιοποίηση των Νέων Τεχνολογιών συμβάλλει
στην ευαισθητοποίηση των μαθητών σε ένα πρόβλημα που εντοπίζεται σε κάθε
σχολική μονάδα, τα ατυχήματα στο χώρο του σχολείου.
Εισαγωγή
Η αξιοποίηση των Νέων Τεχνολογιών συμβάλλει
στην ευαισθητοποίηση των μαθητών σε ένα πρόβλημα που εντοπίζεται σε κάθε
σχολική μονάδα, τα ατυχήματα στο χώρο του σχολείου.
Σκοπός της δράσης
Να ευαισθητοποιηθούν τα
παιδιά για ένα ζήτημα που τους αφορά και έχει άμεση σχέση με τη σχολική τους
ζωή. Η κινητοποίηση του ενδιαφέροντός τους ώστε να ερευνήσουν και να γνωρίσουν
τη συχνότητα και την έκταση των ατυχημάτων
και τέλος να προτείνουν τρόπους αποφυγής τους.
Τεχνικός και τεχνολογικός
εξοπλισμός
Ψηφιακή
φωτογραφική μηχανή
1
ηλεκτρονικός υπολογιστής
1
προβολέας
Λογισμικά που χρησιμοποιήθηκαν
Ερωτηματολόγιο της Google
Υπολογιστικό φύλλο excel
Word
ΦΑΣΗ 1η:
-Προβολή ενός βίντεο της
εκπαιδευτικής τηλεόρασης για τα ατυχήματα στο σχολείο.
-Ομαδική σύνταξη του
ερωτηματολογίου
-Χωρισμός σε ομάδες που μοιράζουν
το ερωτηματολόγιο στα άλλα τμήματα του σχολείου (Α΄ ,Β΄ και Γ΄ Δ΄)
-Ανάρτηση του ερωτηματολογίου στη
ιστοσελίδα της τάξης μας και του σχολείου.
ΦΑΣΗ 2η
-Επεξεργασία των αποτελεσμάτων
του ερωτηματολογίου και καταγραφή των συμπερασμάτων
-Παρότρυνση των παιδιών να
σχολιάσουν τα συμπεράσματα. Τα ίδια προτείνουν τρόπους αποφυγής των ατυχημάτων
-Κατασκευή μίας αφίσας με τις
σωστές και λανθασμένες κινήσεις στο χώρο του σχολείου
Τα παιδιά αναλαμβάνουν
-Να ετοιμάσουν μία ταινία που να
σχετίζεται με τα ατυχήματα.
-Χωρίζονται σε ομάδες:
Σεναριογράφοι
Ζωγράφοι
Ηθοποιοί
-Παρουσίαση της ταινίας «Ένα
ατύχημα στο σχολείο» και των αποτελεσμάτων της έρευνας στις μικρότερες τάξεις
του σχολείου.
-Ανάρτηση στην ιστοσελίδα της
τάξης και του σχολείου.
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ
Ο αρχικός στόχος που απέβλεπε
στην κινητοποίηση του ενδιαφέροντος των παιδιών για την αποφυγή των ατυχημάτων
επιτεύχθηκε. Τα παιδιά ευαισθητοποιήθηκαν και δραστηριοποιήθηκαν προσπαθώντας να
μεταδώσουν τα μηνύματά τους και στους
συμμαθητές τους.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.